.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح دانشگاه جامع علمي- كاربردي واحد گلستان

دانشگاه جامع علمي-كاربردي واحد گلستان روز سه شنبه با حضور استاندار، چند تن از نمايندگان مردم استان در مجلس، معاونان دانشگاه جامع علمي كاربردي مركز و جمعي از مديران كل استان افتتاح شد.

استاندار گلستان در اين مراسم با اشاره به اهميت علم و علم آموزي در اسلام گفت: جايگاه علم و علم آموزي از بااهميت‌ترين مفاهيمي است كه در جاي جاي قرآن به آن پرداخته و با قسم از آن ياد شده است.

مهندس "يحيي محمودزاده" در ادامه تصريح كرد: اگر به دنبال توليد علم هستيم بايد از جايگاه‌هاي توليد علم، پژوهش و دانش كه همان دانشگاهها و مراكز علمي هستند ،استفاده كنيم.

وي با بيان اينكه براي دستيابي به پيشرفت نياز به توليد علم است و چنانچه توليد ما بر مبناي علم باشد به جايگاه مناسب براي رشد و شكوفايي دست يافته‌ايم خاطرنشان كرد: مهمترين جايگاهي كه مي‌تواند ما را در توليد علم كمك كند دانشگاه جامع علمي كاربردي است.

به گفته استاندار گلستان، دانشگاه جامع علمي كاربردي از بخش‌هاي مهمي است كه اگر آن را به عنوان حلقه‌اي لازم براي پيشرفت نداشته باشيم عملا در توسعه دچار مشكل مي‌شويم.

وي در همين زمينه ادامه داد: جايگاه دانشگاه علمي كاربردي، آوردن علم به صحنه عمل، توليد و اشتغال است و اين دانشگاه در استان مي‌تواند توانايي هاي موجود در استان را نهادينه و استمرار بخشد.

محمود زاده همچنين خاطرنشان كرد: دانشگاه جامع علمي كاربردي مي‌تواند توانايي‌هايي را كه در ساير بخش‌ها وجود دارد را به اين استان آورده و مديران اجرايي استان نيز مي‌توانند نيازهاي خود را از طريق دانشگاه جامع تامين كنند و دانشجوياني داشته باشيم كه توانايي لازم را در رشته‌ها و بخش‌هاي مختلف دارند.

"حسن خان احمدي" مسوول راه‌اندازي دانشگاه جامع علمي كاربردي واحد گلستان نيز در اين مراسم با قدرداني از زحمات استاندار گلستان و رييس دانشگاه جامع علمي كاربردي كشور در راه‌اندازي اين دانشگاه در استان گفت:
طبق تفاهم نامه‌اي كه بين رييس دانشگاه جامع كشور و استاندار گلستان به امضاء رسيد قرار بر اين بود كه اين دانشگاه در سال ‪ ۸۷‬راه اندازي شود اما با كمك‌هاي استانداري، اين واحد دانشگاهي حدود ‪ ۹‬ماه زودتر افتتاح شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.